שאלות ותשובות
אנו מאפשרים תרומת מארז תחתונים ללא עלות למשפחות הנפגעים בכל קניה!
על מנת לתרום מארז עליכם להוסיף את המארז לסל לפני הקנייה ובאופן אוטומטי המחיר של המארז ירד ל-0 ש"ח.
כל התרומות יעברו באופן מסודר למשפחות הנפגעים בעזרת עמותת "לב אחד" וחברות נוספות לשינוע הפריטים למקומות הכי נחוצים.
סך המארזים מוגבל ל-500 יחידות.
יתכן עיכוב במסירת המשלוחים עקב עומס רכישות ומשלוחים בכל הארץ בתקופה זו.
אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ 054-655-5609 בצירוף מספר הזמנתכם על מנת לקבל תאריך מדויק להגעת הזמנתכם.
זמן הגעה משוער בתקופה זו : 14-3 ימי עסקים , תלוי מוצר.
בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו תוכלו לבחור את המידה המבוקשת ולהקליק על כפתור הוספה לסל. הפריט שבחרתם יתווסף מיד לעגלת הקניות. בלחיצה על האייקון סל הקניות בצד שמאל למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות ולבצע שינויים במידת הצורך. לאחר שסיימתם ואתם מוכנים לעבור לתהליך הרכישה, תוכלו להקליק על כפתור "תשלום". במסך משלוח ותשלום עליכם למלא את הפרטים האישיים שלכם. לאחר מכן עליכם לבחור את אמצעי התשלום: ביט או כרטיס אשראי, לאשר את תקנון האתר ולעבור לעמוד התשלום בו עליכם למלא את פרטי האשראי.
פתיחת חשבון אישי באתר תאפשר לכם לרכוש בעתיד באופן פשוט ומהיר כמשתמש רשום במערכת. אם אינכם מעוניינים לפתוח חשבון אישי, ניתן לבצע רכישה בתור משתמש אורח. לאחר שבחרתם בפריט הרצוי, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא”ל ופרטיכם האישיים לא ישמרו במערכת
עם סיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם דוא”ל המאשר את קליטת ההזמנה ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר הזמנה, פרטי משלוח במידה ולא קיבלתם דוא”ל, אנא פנו אל שירות הלקוחות 054-655-5609 בשעות הפעילות בוואטסאפ והנושא ייבדק.
*בתקופות מבצעים, יתכן עיכוב בזמן הספקת המוצרים בין 3-14 ימי עסקים, תלוי מוצר.
*בתקופות מבצעים, לאחר שביצעתם הזמנה והמוצר איננו קיים במלאי, צוות האתר ישמח לעמוד לשירותכם ויצור קשר על מנת להציע מוצר חלופי אחר ו/או החזר כספי.
במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות. במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, יינתן זיכוי על פי חוק. במידה וביטלתם עסקה במשלוח עד לבית, תחוייבו בגין המשלוח בסכום של .50₪ הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש/פגם/נזק- ועם התווית עליו כפי שהתקבל.
ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריטים שהחזרת תוכל לקבל זיכוי על פי חוק . אפשרות נוספת- החזרה מותנה רק אם עלות המוצר מעל 50 ש”ח, החזר כספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה או בניכוי 100 ש”ח הזול מבינהם. לא ניתן להחזיר פריטי הלבשה תחתונה.
עבור משלוח עם שליח עד לבית לא יתבצע כל חיוב נוסף.
ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית או כרטיס אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס עד חמישה תשלומים ללא ריבית.
שליח עד הבית– שליח יצור קשר לפני הגעתו למקום המסירה שבחרתם ויתאם אתכם את מסירת החבילה.
ניתן להחליף פריטים בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, התווית צמודה אליהם ולא נעשה כל שימוש או נזק לפריט. פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה או יוחלף. קראו את עמוד תנאי השימוש שלנו לכל הפרטים בנוגע להחזרות/החלפות וכו׳. לא ניתן להחזיר פריטי הלבשה תחתונה.
כן, פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי, מאובטחים ולא ניתן יהיה לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI.אנו נעזרים באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים על מנת לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו.